Mít úspěšnou firmu nezvládne jen tak někdo, protože úspěšná firma je pro lidi dost obecný pojem, který každý bere úplně jinak a každý si ho také vyloží podle sebe tak, jak to cítí. Na světě je navíc hodně firem, které vám mohou konkurovat, konkurence je na každém rohu, proto je to složitější a složitější mít jakousi úspěšnou firmu v dnešní době. Pro někoho může být úspěšná firma ta, která vydělává miliony, pro někoho je úspěšná firma ta, která má u lidí uznání a má jakousi stálou základnu lidí, kteří ji podporují a má stálé zákazníky. Pro každého tedy úspěšná firma znamená něco jiného.
Ty miliony ale mohou být vydělány podvodem a okrádáním lidí. Pak je spíše frajeřina mít firmu, která je čestná a sice nemá třeba miliony a majitel si nejezdí v drahých autech, ale má minimálně dobrý pocit v sobě, že dělá dobrou věc a že jeho firma je mezi lidmi čestná a ta, které mohou věřit. Když o vás lidé budou vědět, že nejste čestní na své zaměstnance, tak u vás ani nebudou nakupovat a nebudou využívat vaše služby. Proto pokud chcete přilákat co nejvíce lidí, je třeba někdy myslet na to, jak před těmi lidmi vypadáte a jestli je vůbec dobrý nápad se pouštět do nějaké kampaně, která třeba ani nepomůže. Někdy je lepší trochu upravit reputaci firmy a až pak se dívat na nějakou propagaci. A jak tedy propagovat firmu?
To můžete provést mnohými způsoby, některé stojí za zmínku, jiné třeba ani tak ne. Můžete například lidem něco nabídnout, ale něco víc než to, co klasicky nabízíte. Můžete nabízet například reklamní textil či jiné reklamní předměty s logem vaší firmy, to se dostane do povědomí více a více lidí a bude se to šířit. Pokud totiž bude nosit někdo něco s logem vaší firmy, tak si lidé řeknou, že je to asi dobrá firma, když ji lidé i nosí na sobě. Tyto předměty dávejte samozřejmě jako například dárky k nákupům a podobně.