Je tomu tak. Naftové motory potřebují ke správné funkci větší teplotu a pak nic jiného nežli tu naftu. Jenže ta znečišťuje životní prostředí. Jde o emise, proti kterým se lidstvo musí nějak bránit. Nezruší tedy leteckou nebo lodní dopravu, kde jsou úniky v milionech a miliardách tun ročně, ale vymyslí něco, aby se snížily zplodiny těch několika aut s naftovými motory. Homo sapiens no. Tento prvek je zde již pěkně dlouho a je spousta řidičů, kteří mu nemohou přijít na jméno. Ono se není co divit, protože hodně často způsobuje potíže.
Ty mohou být zaviněny nejen klasicky, ale také softwarem, který dávkování a všechno ostatní kolem řídí. Ano, je to v podstatě takový malý počítač. Jenže i on je omylný a když se to sečte všechno dohromady, je z toho někdy dokonalý průšvih. Naštěstí je zde man AdBlue emulátor, kterým lze systém softwarově ošálit. Je to celá soustava programů, které určují některé činnosti. Systém je pak stále v autě a stále v pohotovosti, ale již není zapojen a není tedy nutno ani doplňovat kapalinu ani řešit jakékoli potíže. A když je pak někdy ve výsledku potřeba to celé zpátky „nahodit“, není to vůbec žádný problém.
Ten vzniká jen tehdy, pokud se o toto pokusí někdo, kdo nemá patřičné znalosti jak hardwarové, tak softwarové. Tyto pokusy jsou většinou odsouzeny již předem k nezdaru a pokud systém nezablokuje pojízdnost vozu, ale pouze něco jiného, je to vlastně úspěch. Samozřejmě nedokonalý, ale je. Hlavně v tom, že auto ještě vůbec pojede. Pokud i vás trápí onen pověstný systém a vás už to nebaví se neustále rozčilovat, rozhodně nedělejte chybu jiných řidičů. Nepokoušejte se systém jakkoli odstavit. Nepodaří se vám to a spláčete nad výdělkem. Rozhodně raději kontaktujte odbornou firmu. A u ní budete mít jistotu, že je to vše uděláno na patřičné úrovni. Takže si můžete kliknout na odkaz v článku.