Máte k dispozici objekt, který lze pronajmout za účelem turistického ruchu? Pak neváhejte, protože tím podpoříte nejen sebe a vaši rodinu, ale i celou společnost, neboť tím nabídnete lidem ubytování v soukromí. Velkým bonusem je také lokalita, v níž se nacházíte, a jestliže žijete v oblastech, které nejsou lidmi tak navštěvované, jako například Krkonoše, a můžete nabídnout v uvozovkách „pouze“ Českou Sibiř, Lužické hory, Plaskou pahorkatinu nebo Křivoklátskou vrchovinu, budou vaši klienti nadšeni z přírodních krás, i když nejsou zrovna „horem dolem“ protlačované v médiích.
Ubytovací služby je však zapotřebí „protlačit“ na veřejnost jinou cestou, nežli v televizi, v rozhlase a v tištěných zdrojích, a tou je Internet. Dnes na Internetu vyhledává většinu informací obrovský počet lidí a toto číslo neustále narůstá, proto byste neměli právě Internet podcenit.
SEO – v první řadě potřebujete profesionálně zpracované webové stránky. To je celkem jasné. Zobrazíte na nich vaši nemovitost k pronájmu a další služby, které v rámci ubytování nabízíte jako přidružené, například stravování, sportovní aktivity (tenisové kurty, golfové hřiště, volejbal, bazén), půjčovnu jízdních kol atd. Zároveň musíte mít dobře podchycené SEO, aby vás vyhledávače vyhodnocovaly na prvních místech mezi konkurencí. Pomocí SEO můžete dokonce předstihnout ubytovatele v lukrativních lokalitách a dát tak lidem na vědomí, že to vaše místo je možná ještě zajímavější a hezčí.
PPC reklama – další segment, vedoucí k úspěchu v podnikání, je reklama na webových stránkách. Uskutečňuje se vícero způsoby, například reklamou PPC TikTok anebo prostřednictvím reklamy Pinterest PPC, protože právě sociální sítě mají významný pozitivní podíl na propagaci a zviditelnění jakékoli činnosti. PPC reklama bude odkazovat na váš web, odkud mohou zájemci čerpat všechny potřebné informace.