Doby, kdy byly ulice plné velkých vývěsních štítů, křídou popsaných tabulí a obrovských plakátů stále rychlejším tempem odchází. Schválně se zkuste podívat, kolik vývěsních štítů ve svém okolí ještě najdete. Křídou popsané tabule využívají snad jen menší obchody s potravinami, které mají svou tržbu jasnou, protože člověk jíst zcela jednoznačně potřebuje. A pokud se zamyslíme nad tím, kolik lidí se v rušných ulicích přeplněných měst stále dívá na sebevíc větší plakáty, je nasnadě zjistit, že mnoho jich není. Oblíbenou formou reklamy je také inzerce. Ať už se jedná o inzertní stránky v novinách či vyhrazených prostorách velkých hypermarketů, i tento způsob propagace viditelně upadá.
Mnoho lidí před takovými plochami v obchodech většinou nenajdete a pokud chcete přesvědčit o koupi výrobku mladou generaci, nebude dobrým nápadem jej umístit do novin, které v rukou mladých většinou dnes již nenaleznete. Velkým médiem, které i v dnešní době má stále pro mnoho lidí sílu, je televize. Televizní pauzy vyplněné reklamami je ale možné u mnoha pořadů přeskočit a spousta lidí od jejich sledování v průběhu odchází za jinou prací a vrací se zpět až k filmu. Pravdou ale je, že v hlavním vysílacím čase nebo u starší skupiny osob mají tyto reklamy stále velkou šanci výrobek zpropagovat.
Která začínající firma si jejich koupi za astronomicky vysoké částky ale může dovolit zůstává otázkou. Nejlepším prostředím pro propagaci výrobků je dnes zcela jednoznačně internet. Využívají jej již všechny věkové skupiny, a to často nejvíce ze všech výše zmíněných médií. Způsobů, jak začít pracovat s reklamou na internetu je mnoho a pokud si tedy nevíte rady, vyhledejte raději pomoc odborníků, jako je Webflow SEO či Shopify SEO které vám s tou správnou marketingovou strategií dokáží poradit a vytvořit ji na míru přesně pro vás.